Zobrazeno 1 - 10
of 1 063
pro vyhledávání: '"Language immersion"'
Autor:
Rae, Millikan Stella, Naomi Koga
Publikováno v:
Fukuoka Jo Gakuin University Bulletin. Faculty of International Career Development. 2019, p1-12. 12p.
Autor:
Courtney, Matthew B.
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2023, Vol. 17, Issue 4, pp. 419-426.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-11-2022-0154
Publikováno v:
HOW, Vol 30, Iss 2, Pp 13-31 (2023)
This paper reports the results of a narrative inquiry study on exchange programs, intercultural awareness, and professional development in eight former participants of the Fulbright Foreign Language Teaching Assistant -FLTA- program. This study used
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3196bf4f6cad4c16a5012d37c5ffd16c
Autor:
Victor Guset
Publikováno v:
Revista de Llengua i Dret - Journal of Language and Law, Vol 0, Iss 79, Pp 193-209 (2023)
Approval by the French Parliament of the law on the protection of regional languages as heritage and the decision by the Constitutional Council concerning this law reveal that the protection of language diversity continues to be a matter of debate in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0b267a407324998a9317277c429bb47
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MILLER, JOHN J. (AUTHOR)
Publikováno v:
National Review. 4/3/2017, Vol. 69 Issue 6, p19-21. 3p. 1 Illustration.
Publikováno v:
Neofilolog. 58(1):119-132
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1126443
Publikováno v:
Northwest Journal of Teacher Education, Vol 17, Iss 3 (2022)
This case study explored the social and cultural capital of teachers in a rural Midwestern Spanish-English dual-language immersion (DLI) program as they overcame an Anglocentric epistemological hegemony in their daily practice. Working from Bourdieu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ebec310c930a4361b1c5b7605e21dd8a
Publikováno v:
Eesti Haridusteaduste Ajakiri, Vol 10, Iss 2 (2022)
Globaliseeruvas ühiskonnas muutub järjest olulisemaks mitme keele õppimine juba koolieelses eas. Pakkumaks eesti ja vene emakeelega lastele võrdseid võimalusi teise keele omandamiseks, avati 2015. aasta sügisel Eestis esimesed kahesuunalise kee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9694b60314a741058006885a12bbb200
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.