Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Language as Performance"'
Autor:
Shuyan Zheng
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 7, Iss , Pp 100271- (2024)
The present study investigates the effectiveness of a GenAI-based chatbot, “Reading Bot,” in reducing foreign language reading anxiety (FLRA) and improving foreign language reading performance (FLRP) among Chinese secondary school students learni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b24ec829036d4d1db6829d6c3405c721
Autor:
lorensius eko setiawan
Publikováno v:
Kelola: Jurnal Manajemen Pendidikan, Vol 11, Iss 1 (2024)
The school library is one of the important components in the educational ecosystem affected by the pandemic, including the private high school SMA XYZ in South Tangerang, which is the subject of this study. The research objective is to describe the e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66eae1da5a2d4b3db60e8325eb3eaed4
Developing Arabic Language Teachers’ Competence and Performance through Teacher Profession Education
Autor:
Ateng Ruhendi, Nanang Kosim
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Islam, Vol 8, Iss 1, Pp 37-50 (2022)
This study aims to investigate the Arabic language teachers’ competence and performance who participated in PPG (Pendidikan Profesi Guru/ Teacher Profession Education) at LPTK (Lembaga Pendidik dan Tenaga Kependidikan/ Education Staff and Teacher C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d30964d30b54fccbdd26895446b8fd4
Autor:
Yao Zhang, Simeng Jia
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Innovative technological products are present in students' environments. Information explosion and popularity are affecting their thoughts, and there is a large amount of information fuel in life through the Internet, television, movies, and advertis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50812c57aec94cc5b0b7180cfd496e9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Applied Linguistics. Mar2022, Vol. 32 Issue 1, p196-199. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
various authors
Publikováno v:
Sztuka i Dokumentacja, Iss 21, Pp 41-41 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/358da28548ca420b8d06f15b6e7a943f
Publikováno v:
Sztuka i Dokumentacja / Art and Documentation. (21):41-41
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=856831
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.