Zobrazeno 1 - 10
of 16 513
pro vyhledávání: '"Language and hearing sciences"'
Publikováno v:
Journal of Speech, Language, and Hearing Research (JSLHR),Volume 67 Issue 3, March 2024, Pages 753-781
This study's first purpose is to provide quantitative evidence that would incentivize researchers to instead use the more robust method of nested cross-validation. The second purpose is to present methods and MATLAB codes for doing power analysis for
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.11197
Autor:
Ghasemzadeh, Hamzeh1,2,3 hghasemzadeh@mgh.harvard.edu, Hillman, Robert E.1,2,4,5, Mehta, Daryush D.1,2,4,5
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Mar2024, Vol. 67 Issue 3, p753-781. 29p.
Autor:
Abdelaziz MM; Department of Communication Sciences and Disorders, North Carolina Central University, Durham., Rivera Pérez JF; Davies School of Communication Sciences and Disorders, Texas Christian University, Fort Worth.
Publikováno v:
American journal of speech-language pathology [Am J Speech Lang Pathol] 2024 Oct 07, pp. 1-18. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 07.
Autor:
Rosa Brea-Spahn, María1 mrb17@nyu.edu, Fabiano-Smith, Leah2
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2023, Vol. 54 Issue 3, p671-674. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yu, Betty1 bettyyu@sfsu.edu, Horton, RaMonda2, Munson, Benjamin3, Newkirk-Turner, Brandi L.4, Johnson, Valerie E.5, Khamis-Dakwar, Reem6, Muñoz, Maria L.7, Hyter, Yvette D.8
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Mar2022, Vol. 31 Issue 2, p578-600. 23p.
Autor:
PADILHA, Fernanda Yasmin Odila Maestri Miguel1 fernandaayasmin@gmail.com, RODRIGUES, Anna Carolina Goulart1 annagoulart15@gmail.com, SILVEIRA, Isabela Costa1 isabelasilveira_@hotmail.com, ARAKAWA-BELAUNDE, Aline Megumi1 arakawa.aline@ufsc.br
Publikováno v:
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação. apr-jun2019, Vol. 14 Issue 2, p449-507. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Mar2019, Vol. 62 Issue 3, p489-497. 9p.