Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Language and emotion"'
Autor:
Yue Ma
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 11, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Abstract An individual’s capacity to successfully control their emotional experiences and react to them requires them to engage in a number of processes, including those that are physiological, behavioral, and cognitive. When educators engage in se
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ac40740155842e590305ac7af92513a
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
The current research on language teacher education has witnessed a surge in studies focusing on teacher emotions due to their recognized importance in teaching. However, limited efforts have been found to investigate the emotions of Chinese College E
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/211161eac72e4be2b3c6eb5568d72569
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Łukaszewicz, Barbara
Publikováno v:
Język a Kultura / Language and the Culture. (29):59-68
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1115406
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yuan Gao, Yaqiong Cui
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Teacher emotion, an important aspect of language teacher psychology (LTP), has recently drawn growing attention in language teacher development studies. Previous research has shown that language teachers, typically pressured by heavy workloads, may f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2578c9b42fff41baada2637f0ecce2a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rabczuk, Anna
Publikováno v:
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców / Acta Universitatis Lodziensis. Studies in the Teaching Polish to Foreigners. (26):443-470
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=818676
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Educational context is a pool of various emotional demands asking for competent teachers who are capable enough to regulate and manage them. The language teacher emotion regulation focuses on the strategies that language teachers implement to regulat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3edcd7e0f8d64c3c81bfada6ca0167e6
Autor:
Shruti Kshirsagar, Tiago H. Falk
Publikováno v:
Sensors, Vol 22, Iss 17, p 6445 (2022)
To date, several methods have been explored for the challenging task of cross-language speech emotion recognition, including the bag-of-words (BoW) methodology for feature processing, domain adaptation for feature distribution “normalization”, an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7be328c24ec0452c81091c86add50417