Zobrazeno 1 - 10
of 343
pro vyhledávání: '"Language access"'
Publikováno v:
Surgery Open Science, Vol 21, Iss , Pp 52-57 (2024)
Patients with limited English proficiency (LEP) experience reduced pain assessment and treatment, less comprehensive physical exams, and fewer explanations of the next steps in care. These disparities persist in hospitals with staffed professional in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/884f61cf677e43828296f7eea6d192f7
Autor:
Jin K Park, Stella S Yi
Publikováno v:
Public Health Nutrition, Vol 26, Pp 1925-1929 (2023)
Though food insecurity has long been recognised to impact health, population-specific determinants of food insecurity have recently been studied systematically as an important public health concern. Indeed, while immigrant populations face particular
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2143ff8d366481f8064bdbe22d184ca
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 11 (2023)
In the United States, 21.5% of individuals aged 5 or older speak a language other than English at home and 8.2% have Limited English Proficiency (LEP). LEP individuals experience healthcare disparities, including lower access to healthcare services,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cb3bf0519084b0f9aa66d0e557b44a9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.