Zobrazeno 1 - 10
of 76 444
pro vyhledávání: '"Language abilities"'
Autor:
Chiu, Chun-Hao1,2 mln853@yahoo.com.tw, Pillow, Bradford H.2, The Family Life Project Key Investigators, Vernon-Feagans, Lynne3, Cox, Martha3, Blair, Clancy4, Burchinal, Margaret3, Burton, Linda5, Crnic, Keith6, Crouter, Ann4, Garrett-Peters, Patricia3, Greenberg, Mark4, Lanza, Stephanie4, Mills-Koonce, Roger3, Werner, Emily4, Willoughby, Michael3
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies. Jun2024, Vol. 33 Issue 6, p1857-1868. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akter, Syeda Nahida, Yu, Zichun, Muhamed, Aashiq, Ou, Tianyue, Bäuerle, Alex, Cabrera, Ángel Alexander, Dholakia, Krish, Xiong, Chenyan, Neubig, Graham
The recently released Google Gemini class of models are the first to comprehensively report results that rival the OpenAI GPT series across a wide variety of tasks. In this paper, we do an in-depth exploration of Gemini's language abilities, making t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.11444
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Sep2024, Vol. 33 Issue 5, p2327-2343. 17p.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionResearch to date has focused on the associations between spelling and (i) its precursors (phonological information processing and language) and (ii) socioeconomic status and bilingualism. Studies have also indicated that bilingualism and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0848a5ae1e8d49cab77d5b155ac1e6b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Despite the impressive performance achieved by pre-trained language-and-vision models in downstream tasks, it remains an open question whether this reflects a proper understanding of image-text interaction. In this work, we explore to what extent the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.15061
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Sep2024, Vol. 33 Issue 5, p2500-2523. 24p.