Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Langley, Matthew"'
Autor:
McCarthy, Kate L. *, James, Douglas P., Kumar, Nikhil, Hartel, Gunter, Langley, Matthew, McAuley, Duncan, Bunting, Julie, Rushbrook, Elizabeth, Bennett, Cameron
Publikováno v:
In Australian and New Zealand Journal of Public Health December 2022 46(6):730-734
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Implementing a virtual emergency department to avoid unnecessary emergency department presentations.
Autor:
Kelly, Jaimon T, Mitchell, Nicole, Campbell, Katrina L, Furlong, Karen, Langley, Matthew, Clark, Sean, Rushbrook, Elizabeth, Hansen, Kim
Publikováno v:
Emergency Medicine Australasia; Feb2024, Vol. 36 Issue 1, p125-132, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Membrane Science 1 March 2018 549:306-311
Autor:
Heydari, Tiam1,2 (AUTHOR), A. Langley, Matthew3 (AUTHOR), Fisher, Cynthia L.1,2 (AUTHOR), Aguilar-Hidalgo, Daniel1,2 (AUTHOR), Shukla, Shreya3,4 (AUTHOR), Yachie-Kinoshita, Ayako3 (AUTHOR), Hughes, Michael5 (AUTHOR), M. McNagny, Kelly1,5 (AUTHOR), Zandstra, Peter W.1,2 (AUTHOR) peter.zandstra@ubc.ca
Publikováno v:
PLoS Computational Biology. 2/25/2022, Vol. 18 Issue 2, p1-27. 27p. 6 Diagrams.
Autor:
Tocco, Audrey, Narla, Avaneesh, Giardina, Elizabeth, Hughes, Erin, Ab Latif, Faqryza, Wooten, Heath J., Fisk, J. Nick, Baker, Jennie, Simmons, Jonathan, Lue, Kristyn, Leaym-Fernandez, Melissa, Low, Natalie, Cheek, Ryan, Prado, Samantha, Silva-Enos, Sandra, Kelley, Shannon, Bluth, Stacy, Vilma, Taneisha, Hice-Fromille, Theresa, Lee, Alexandra, Athnos, April, Kou-Herrema, Tianyi, Hunt, Seth, Searle, Ellen, Oshima, Emile, Wilkins, Olivia, Marinho, Nathalie, Langley, Matthew, Rawal, Hima, Parker, Harrison
Publikováno v:
Exploring How We Teach
This book combines the knowledge of 30 graduate student instructors sharing about how they teach and how they’ve learned how to teach.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b8c185c9577ce7b238d2352a2f89ff2c
https://digitalcommons.usu.edu/howweteach/1
https://digitalcommons.usu.edu/howweteach/1
Autor:
Athnos, April, Kou-Herrema, Tianyi, Langley, Matthew, Oshima, Emile, Parker, Harrison, Rawal, Hima, Wilkins, Olivia, Lee, Alexandra, Hunt, Seth, Searle, Ellen, Marinho, Nathalie
Publikováno v:
Exploring How We Teach
Communities of Practice provide explicit formal recognition for teaching work and serve as a network of pedagogical resources. Communities of Practice create a safe space and a strengthened sense of community. Communities of Practice can be formed an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::a842f895626792fb103baad604749133
https://digitalcommons.usu.edu/context/howweteach/article/1016/viewcontent/18Exploring_How_We_Teach_Chapter_15.pdf
https://digitalcommons.usu.edu/context/howweteach/article/1016/viewcontent/18Exploring_How_We_Teach_Chapter_15.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.