Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Langie, G."'
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education; Dec2024, Vol. 49 Issue 6, p1488-1508, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pinxten, M, Saunders, G.N., Langie, G., Clark, Robin, Munkebo Hussmann, Peter, Jarvinen, Hannu-Matti, murphy, Mike, Etchells Vigild, Martin
Publikováno v:
46th SEFI Annual Conference, Copenhagen, Denmark, 2018
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::518918ea4c7032dc1c7cf50ce19a5648
http://resolver.tudelft.nl/uuid:b06d332a-9d45-47d5-bfd6-ef74e646c0e7
http://resolver.tudelft.nl/uuid:b06d332a-9d45-47d5-bfd6-ef74e646c0e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vanderoost, J., Soom, C., Langie, G., Den Bossche, J., Callens, R., Vandewalle, J., Tinne De Laet
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
A new battery of positioning tests for Science and Engineering was broadly implemented in Flanders in the summer of 2013. The goal of the non-mandatory and non-binding positioning test is to allow future students, with a clear choice for engineering
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cfdcd4096e95b132fbcb312890d72931
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/502748
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/502748
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Considerable progress has been recently made in increasing enrolment in Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) study programs. High drop-out rates in STEM programs, however, tend to undermine the beneficial effects of all current att
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b768f6b80070f9ce05a194af5a2a87fb
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/502150
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/502150