Zobrazeno 1 - 10
of 268
pro vyhledávání: '"Langher Viviana"'
Publikováno v:
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija, Vol 18, Iss 1, Pp 43-61 (2019)
Sensory dysfunction is characterized by difficulty in receiving, processing, and integrating sensory stimuli, resulting in an unusual response to sensory stimulations. An altered sensory reactivity is observed in a large number of people with autism
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cdde21b6cf6429386fd4dfca9682f8b
Autor:
Langher Viviana, Caputo Andrea, Giacchetta Agnese, Nannini Valentina, Sollazzo Francesca, Medde Paola, Orsi Guido, Piccinini Nicola
Publikováno v:
Psihologija, Vol 52, Iss 3, Pp 217-233 (2019)
Given the negative role of problematic use of new technological devices (NTD) in behavioral and psychological domains, the aim of the study is the Italian adaptation and validation of the Internet Motive Questionnaire for Adolescents (IMQ-A) in order
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bfd1e40691c4d7787a03171deb42515
Publikováno v:
Psihologija, Vol 46, Iss 2, Pp 99-110 (2013)
This study analyzes inter-family relationships of families with children with neurological problems using Bowlby’s attachment theory as model of reference. The research was conducted in two hospitals in Serbia specialized in neurological diseases:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50a33aba4f944e1e9f6854e028dc67d9
Publikováno v:
Specijalna Edukacija i Rehabilitacija, Vol 11, Iss 2, Pp 203-229 (2012)
The multidisciplinary approach for the treatment of hearing impaired children presented the work group with several tasks: the group had to integrate different competences and techniques, to share common treatment goals, to manage relational dynamics
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e6d1ab0018643e8b8cb3093824e0df5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caputo, Andrea1 (AUTHOR), Langher, Viviana1 (AUTHOR), Capri, Oriana2 (AUTHOR), Muzii, Ludovico2 (AUTHOR), Fedele, Fabiola1 (AUTHOR) fabiola.fedele@uniroma1.it
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology. Jun2022, Vol. 78 Issue 6, p1151-1169. 19p. 4 Charts.
Publikováno v:
European Journal of Training and Development, 2017, Vol. 41, Issue 1, pp. 67-82.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJTD-07-2016-0049