Zobrazeno 1 - 10
of 247
pro vyhledávání: '"Langford, Aisha T"'
Autor:
Rogers, Erin, Aidasani, Sneha R, Friedes, Rebecca, Hu, Lu, Langford, Aisha T, Moloney, Dana N, Orzeck-Byrnes, Natasha, Sevick, Mary Ann, Levy, Natalie
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 7, Iss 7, p e13906 (2019)
BackgroundIn 2016, a short message service text messaging intervention to titrate insulin in patients with uncontrolled type 2 diabetes was implemented at two health care facilities in New York City. ObjectiveThis study aimed to conduct a qualitativ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f686dffbb9394c55860d9e61ad0a02a1
Autor:
Langford, Aisha T, Solid, Craig A, Scott, Ebony, Lad, Meeki, Maayan, Eli, Williams, Stephen K, Seixas, Azizi A
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 7, Iss 1, p e12228 (2019)
BackgroundMobile phone and tablet ownership have increased in the United States over the last decade, contributing to the growing use of mobile health (mHealth) interventions to help patients manage chronic health conditions like diabetes. However, f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b98605548b14f9bb6cf3f5476f80e4d
Autor:
Langford, Aisha T., Valentine, Kathrene, Simmons, Leigh H., Fairfield, Kathleen M., Sepucha, Karen
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling January 2025 130
Publikováno v:
In AJPM Focus April 2024 3(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Langford, Aisha T., Scherer, Laura D., Ubel, Peter A., Holmes-Rovner, Margaret, Scherr, Karen A., Fagerlin, Angela
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling December 2020 103(12):2460-2467