Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Langdon, Ryan J."'
Autor:
Langdon, Ryan J.1,2 (AUTHOR) ryan.langdon@bristol.ac.uk, Yousefi, Paul1,2 (AUTHOR), Relton, Caroline L.1,2 (AUTHOR), Suderman, Matthew J.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Epigenetics. 11/17/2021, Vol. 13 Issue 1, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Additional file 2. Supplementary Tables 2A-2H - Supplementary Tables displaying results from enrichment analyses of genes mapped to CpGs from the smoking models presented in this paper. Supplementary Figures 1-4 - Network graphs of Human Phenotype On
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::362841151ce514516f783afe6f47ee8b
Additional file 3. Supplementary Figure 5 - Comparison of the discriminative ability of cotinine and DNA methylation when distinguishing former from never smokers.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::05b5c59fe75b2752cdd2bf2cb0a2c7c5
Autor:
Langdon, Ryan J., Beynon, Rhona A., Ingarfield, Kate, Marioni, Riccardo E., McCartney, Daniel L., Martin, Richard M., Ness, Andy R., Pawlita, Michael, Waterboer, Tim, Relton, Caroline, Thomas, Steven J., Richmond, Rebecca C.
Additional file 1: Supplementary Table 1: Baseline descriptive characteristics of included participants, stratified by HPV status. Supplementary Table 2: Multivariable Cox proportional hazards results for model 2 (clinical) and model 3 (respective ph
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7563a78a132ce2e89113ec3f1c7eb8d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.