Zobrazeno 1 - 10
of 542
pro vyhledávání: '"Lang, David P."'
Autor:
Lin, Jionghao, Tan, Wei, Nguyen, Ngoc Dang, Lang, David, Du, Lan, Buntine, Wray, Beare, Richard, Chen, Guanliang, Gasevic, Dragan
Dialogue acts (DAs) can represent conversational actions of tutors or students that take place during tutoring dialogues. Automating the identification of DAs in tutoring dialogues is significant to the design of dialogue-based intelligent tutoring s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.07499
Autor:
Tan, Wei, Lin, Jionghao, Lang, David, Chen, Guanliang, Gasevic, Dragan, Du, Lan, Buntine, Wray
Dialogue Acts (DAs) can be used to explain what expert tutors do and what students know during the tutoring process. Most empirical studies adopt the random sampling method to obtain sentence samples for manual annotation of DAs, which are then used
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.05578
Autor:
Pati, Sarthak, Thakur, Siddhesh P., Hamamcı, İbrahim Ethem, Baid, Ujjwal, Baheti, Bhakti, Bhalerao, Megh, Güley, Orhun, Mouchtaris, Sofia, Lang, David, Thermos, Spyridon, Gotkowski, Karol, González, Camila, Grenko, Caleb, Getka, Alexander, Edwards, Brandon, Sheller, Micah, Wu, Junwen, Karkada, Deepthi, Panchumarthy, Ravi, Ahluwalia, Vinayak, Zou, Chunrui, Bashyam, Vishnu, Li, Yuemeng, Haghighi, Babak, Chitalia, Rhea, Abousamra, Shahira, Kurc, Tahsin M., Gastounioti, Aimilia, Er, Sezgin, Bergman, Mark, Saltz, Joel H., Fan, Yong, Shah, Prashant, Mukhopadhyay, Anirban, Tsaftaris, Sotirios A., Menze, Bjoern, Davatzikos, Christos, Kontos, Despina, Karargyris, Alexandros, Umeton, Renato, Mattson, Peter, Bakas, Spyridon
Publikováno v:
Commun Eng 2, 23 (2023)
Deep Learning (DL) has the potential to optimize machine learning in both the scientific and clinical communities. However, greater expertise is required to develop DL algorithms, and the variability of implementations hinders their reproducibility,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.01006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.