Zobrazeno 1 - 10
of 369
pro vyhledávání: '"Lang, Annie."'
Autor:
Zheng, Xia1 (AUTHOR) xiazhen@indiana.edu, Lang, Annie1 (AUTHOR), Almond, Anthony2 (AUTHOR), Yan, Harry Yaojun1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Politics & the Life Sciences. Spring2022, Vol. 41 Issue 1, p28-37. 10p. 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph.
Autor:
Lang, Annie
Because it is a fundamental skill to develop in education, computational thinking (CT) has become a growing field in education. The ability to solve algorithmic problems and reuse solutions from one concept to another is the definition of CT(J.Shute
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-61281
Autor:
Lang, Annie
Because it is a fundamental skill to develop in education, computational thinking (CT) has become a growing field in education. The ability to solve algorithmic problems and reuse solutions from one concept to another is the definition of CT(J.Shute
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______259::4f70f8453f1f1fe1a5fce3a7790ac080
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-61281
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-61281
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lang, Annie, Eklind Wendel, Jonna
This study aims to investigate CT in relation to students’ experience with visual programming - particularly visual programming language Scratch. The study looks at the level of CT among Swedish high school students. Two research questions are inve
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-57324
Autor:
Lang, Annie.
Thesis (Ph. D.)--University of Wisconsin--Madison, 1987.
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 212-232).
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 212-232).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/18286918.html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.