Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Lane, Nathan Allen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lane, Kathleen Lynne, Oakes, Wendy Peia, Allen, Grant Edmund, Lane, Nathan Allen, Jenkins, Abbie B., Lane, Katie Scarlett, Messenger, Mallory L., Buckman, Matthew M., Fleming, Kandace K., Romine, Rebecca E. Swinburne
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2020 Sep 01. 43(3), 279-293.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27250539
Autor:
Pelton, Katie Scarlett Lane, Lane, Kathleen Lynne, Oakes, Wendy Peia, Buckman, Mark Matthew, Lane, Nathan Allen, Allen, Grant E., McCoach, D. Betsy, Royer, David James, Common, Eric Alan
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention; Jun2024, Vol. 49 Issue 3, p159-170, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lane, Kathleen Lynne, Oakes, Wendy Peia, Buckman, Mark Matthew, Lane, Nathan Allen, Lane, Katie Scarlett, Fleming, Kandace, Romine, Rebecca E. Swinburne, Sherod, Rebecca L., Cantwell, Emily Dawn, Chi-Ning Chang
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Common, Eric Alan, Lane, Kathleen Lynne, Oakes, Wendy Peia, Schellman, Liane E., Shogren, Karrie, Germer, Kathryn A., Quell, Ashley E., Lane, Nathan Allen
Supplemental material, sj-docx-1-bhd-10.1177_01987429221101569 for Building Site–Level Capacity for Functional Assessment-Based Interventions: Outcomes of a Professional Learning Series by Eric Alan Common, PhD, BCBA-D, Kathleen Lynne Lane, PhD, BC
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::083fa02da12685b60161cb8cbb58e8b0