Zobrazeno 1 - 10
of 220
pro vyhledávání: '"Lane, Ka"'
Adopting and sustaining open science practices is accompanied by particular opportunities and challenges for faculty at small liberal arts colleges (SLACs). Their predominantly undergraduate student body, small size, limited resources, substantial te
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b9d71dc767efb031b8ba2dac5815e0d0
https://doi.org/10.31234/osf.io/437c8
https://doi.org/10.31234/osf.io/437c8
Autor:
Monahan PO (AUTHOR), Lane KA (AUTHOR), Hayes RP (AUTHOR), McHorney CA (AUTHOR), Marrero DG (AUTHOR), Monahan, Patrick O1 (AUTHOR), Lane, Kathleen A (AUTHOR), Hayes, Risa P (AUTHOR), McHorney, Colleen A (AUTHOR), Marrero, David G (AUTHOR)
Publikováno v:
Quality of Life Research. Sep2009, Vol. 18 Issue 7, p941-952. 12p.
Autor:
Lane, Kayton Anne
Earth's atmosphere is a dynamic region with a complex interplay of energetic inputs, outputs, and transport mechanisms. A complete understanding of the atmosphere and how various fields within it interact is essential for predicting atmospheric shift
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10919/117305
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.