Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Lan, Hang"'
Autor:
Fang, Zhiyu, Liu, Lang, He, Wei, Han, Keming, Lan, Hang, Gao, Yuheng, Sun, Weiji, Han, Zhen, Xia, Lei, Yang, Pengyu
Publikováno v:
In Journal of Environmental Chemical Engineering April 2024 12(2)
Autor:
Zhou, Cong, Tong, Yonggang, Hu, Yongle, Wang, Li, Lan, Hang, Fang, Jingzhong, Li, Yejun, Wang, Yi, Liu, Jian, Cai, Zhihai
Publikováno v:
In Materials Today Communications March 2024 38
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mimiaga, Matthew, Closson, Elizabeth, Biello, Katie, Nguyen, Huyen, Nguyen, Quan, Oldenburg, Catherine, Lan, Hang, Safren, Steven, Mayer, Kenneth, Colby, Donn, Mimiaga, Matthew J, Closson, Elizabeth F, Biello, Katie B, Nguyen, Quan Hoang, Oldenburg, Catherine E, Lan, Hang Thi Xuan, Safren, Steven A, Mayer, Kenneth H, Colby, Donn J
Publikováno v:
Archives of Sexual Behavior; Aug2016, Vol. 45 Issue 6, p1493-1500, 8p, 2 Charts, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2010 International Conference on Microwave and Millimeter Wave Technology.
A novel ring antenna with pattern and frequency reconfigurability is proposed in this paper. Ring structure can increase the effective length of radiation element of an antenna within the finite dimension. The proposed antenna's dimension with respec
Autor:
Yin-Lan Hang, 洪盈蘭
98
The purpose of this study was to explore into the influence on purchase intention of consumer ethnocentrism. In the parameter one in the customer participation, divide into structure, for the information provision, the co-production, probe in
The purpose of this study was to explore into the influence on purchase intention of consumer ethnocentrism. In the parameter one in the customer participation, divide into structure, for the information provision, the co-production, probe in
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/35931258066657541108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.