Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Lampela, M."'
Autor:
Lampela, M. (Maarit)
Kandidaatin tutkielmani on tieteellinen tutkielma siitä, miten PERMA-teoria heijastuu Varhaiskasvatussuunnitelma 2016 arvoista. Tutkimukseni tavoitteena on herättää keskustelua lasten psyykkisestä hyvinvoinnista ja tutkia soveltuuko PERMA-teoria
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201803291402
Autor:
Hooijer, A., Vernimmen, R., Mulyadi, D., Triantomo, V., Hamdani, Lampela, M., Agusti, R., Page, S. E., Doloksaribu, J., Setiawan, I., Suratmanto, B., Swarup, S.
Publikováno v:
Scientific Reports; 25/10/224, Vol. 14 Issue 1, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Tiivistelmä. Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisissa tilanteissa yläkoulun opettajat kokevat keinottomuutta puuttua kiusaamiseen työssään. Tarkastelemme tähän liittyviä tekijöitä niin opettajan työssä kuin koulun raken
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::aa4bed366751025fdeb42ca4862dbd11
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202206152909
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202206152909
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.