Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Lammons, W"'
Publikováno v:
Patient Preference and Adherence, Vol Volume 15, Pp 721-728 (2021)
M Pilar Ingle,1 William Lammons,2 Rebecca Guigli,3 Vinay Kini,4 Daniel D Matlock,5 Elinor Brereton,6 Laura D Scherer4 1Graduate School of Social Work, University of Denver, Denver, CO, USA; 2Section of Neonatal Medicine, Division of Public Health and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfb80a2d25ab49a6b44c17c62541c4e7
Objectives We involved public and professional stakeholders to assess a novel data interrogation tool, the Neonatal Health Intelligence Tool, for a National Data Asset, the National Neonatal Research Database. Methods We recruited parents, preterm ad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::cd2842d2f4ff9b709624da909a3b8ac2
http://hdl.handle.net/10044/1/102734
http://hdl.handle.net/10044/1/102734
Background: Preterm babies born below 32 weeks gestational age are placed in incubators, therefore deprived of exposure to maternal heartbeat sounds and breathing rhythms. The Babybe is a unique soft-robotics device which replicates these via the Bab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::9cbe8b3ee66996f67a0fd26c0d32c41c
http://hdl.handle.net/10044/1/97577
http://hdl.handle.net/10044/1/97577
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.