Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Lamb, Joseph"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bland, Jeffrey S., Minich, Deanna, Lerman, Robert, Darland, Gary, Lamb, Joseph, Tripp, Matthew, Grayson, Neile
Publikováno v:
In PharmaNutrition April 2015 3(2):46-52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lamb, Joseph J., Holick, Michael F., Lerman, Robert H., Konda, Veera R., Minich, Deanna M., Desai, Anuradha, Chen, Tai C., Austin, Melissa, Kornberg, Jacob, Chang, Jyh-Lurn, Hsi, Alex, Bland, Jeffrey S., Tripp, Matthew L.
Publikováno v:
In Nutrition Research 2011 31(5):347-355
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lamb, Joseph
Publikováno v:
The STeP Journal (Student Teacher Perspectives)
This case study used questionnaires and interviews to explore how teachers reflect on their practice. The sample consisted of twenty-five teachers from three schools in Nottinghamshire. The study found that teachers reflect on their practice based on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d886d09145ecafff990b29e1a02c1e87
https://insight.cumbria.ac.uk/id/eprint/3397/1/Lamb_HowDoTeachers.pdf
https://insight.cumbria.ac.uk/id/eprint/3397/1/Lamb_HowDoTeachers.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.