Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Laman, Tasha Tropp"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henderson, Janelle W., Warren, Katherine, Whitmore, Kathryn F., Flint, Amy Seely, Laman, Tasha Tropp, Jaggers, Wanda
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2020 May 01. 73(6), 747-755.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27003611
"Together, I Don't Feel so Alone": Collaborative Teaching as Third Space in University/School Sites.
Publikováno v:
Teacher Educator; Jul-Sep2024, Vol. 59 Issue 3, p326-344, 19p
Publikováno v:
Contemporary Issues in Early Childhood; Jun2024, Vol. 25 Issue 2, p186-201, 16p
Autor:
Laman, Tasha Tropp.
Thesis (Ph.D.)--Indiana University, School of Education, 2004.
Title from PDF t.p. (viewed Dec. 2, 2008), Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 66-02, Section: A, page: 0497. Chair: Jerome C. Harste.
Title from PDF t.p. (viewed Dec. 2, 2008), Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 66-02, Section: A, page: 0497. Chair: Jerome C. Harste.
Externí odkaz:
http://wwwlib.umi.com/dissertations/fullcit/3162976
Publikováno v:
The English Journal, 2019 Mar 01. 108(4), 76-82.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26670032
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2019 Mar 01. 72(5), 643-647.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26801659
Autor:
Zapata, Angie, Laman, Tasha Tropp
Publikováno v:
Language Arts, 2016 May 01. 93(5), 366-378.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44809858
Publikováno v:
Theory Into Practice. Summer2021, Vol. 60 Issue 3, p227-230. 4p.
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies in Education (QSE); Jun/Jul2023, Vol. 36 Issue 6, p1073-1091, 19p