Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Lalia M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MethodsX, Vol 9, Iss , Pp 101637- (2022)
Microalgae have high potential as a resource for sustainable and green protein for food or bioactive molecules. Nonetheless, despite the high protein content of microalgae (40 - 70% dry weight) progress in the characterization of their protein compos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d95258879ce34acbb46dcacce078d871
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 16, Iss 1, p e0245495 (2021)
Quantitative real-time reverse transcription PCR (RT-qPCR) is a highly sensitive technique that can be applied to analyze how genes are modulated by culture conditions, but identification of appropriate reference genes for normalization is a critical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00c93ec9eb6a4e85aa7b64328d836af3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sophia Letsiou, Katerina Kalliampakou, Konstantinos Gardikis, Lalia Mantecon, Carlos Infante, Marianna Chatzikonstantinou, Nikolaos E. Labrou, Emmanouil Flemetakis
Publikováno v:
Frontiers in Marine Science, Vol 4 (2017)
Nowadays, there is huge interest in natural products obtained from marine organisms that can promote a state of health and well-being for humans. Microalgae represent a primary source of bioactive compounds that could be used as functional ingredient
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db0173f346f14f03ac0bb887cc6c96aa
Publikováno v:
INFAD, Vol 6, Iss 1, Pp 475-484 (2014)
Para dar respuesta a uno de los objetivos planteados en la educación superior, esto es, favorecer un proceso de enseñanza-aprendizaje de calidad, es necesario atender a los factores que pueden facilitar y obstaculizar dicho proceso. En esta direcci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cf7e5cfe8764f9b9eadd902029a19e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.