Zobrazeno 1 - 10
of 178
pro vyhledávání: '"Lajoie S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lajoie, S.1, Lewkowich, I.2, Herman, N. S.2, Sproles, A.2, Pesce, J. T.3, Wynn, T. A.3, Grusby, M. J.4, Hamid, Q.5, Wills‐Karp, M.1
Publikováno v:
Clinical & Experimental Allergy. Jul2014, Vol. 44 Issue 7, p976-985. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khattar, M., Burga, R., Pedro, K., Foley, C., Lajoie, S., Ocando, A.V., Tremblay, J., Thornton, D., Tam, S., Nabulsi, F., Vallaster, C., Saha, S., Wilmes, G., Helmlinger, G., Tchaicha, J., Sethi, D., Ols, M., Vanasse, G., Subramanian, S., ter Meulen, J.
Publikováno v:
In Annals of Oncology September 2021 32 Supplement 5:S852-S852
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vasilyeva, E., Pechenizkiy, M., De Bra, P.M.E., Puuronen, S., Woolf, B.P., Aïmeur, E., Nkambou, R., Lajoie, S.
Publikováno v:
Proceedings 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2008, Santander, Spain, July 1-5, 2008), 834-838
STARTPAGE=834;ENDPAGE=838;TITLE=Proceedings 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2008, Santander, Spain, July 1-5, 2008)
ICALT
STARTPAGE=834;ENDPAGE=838;TITLE=Proceedings 8th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2008, Santander, Spain, July 1-5, 2008)
ICALT
Design of feedback is a critical issue of online assessment development within Web-based Learning Systems (WBLSs). This paper examines the potential possibilities of tailoring the feedback that is presented to a student as a result of his/her prefere
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::31e1e7ad36670ca6d634d5de1515559d
https://doi.org/10.1109/icalt.2008.66
https://doi.org/10.1109/icalt.2008.66