Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Laird, Breanne"'
Publikováno v:
JMIR Pediatrics and Parenting, Vol 3, Iss 2, p e24536 (2020)
BackgroundIn the United States, nearly half (48%) of school-aged children experience sleep disturbance that results in less than the recommended sleep duration, which may negatively impact mental health and behavior. Mindfulness interventions may imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6042863470c840d28bc7d67e89e0b8dd
Publikováno v:
JMIR Formative Research, Vol 4, Iss 7, p e19364 (2020)
BackgroundSmartphone ownership is becoming ubiquitous among US adults, making the delivery of health interventions via a mobile app (ie, mobile health [mHealth]) attractive to many researchers and clinicians. Meditation interventions have become popu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e34cae792e046f2968747ffb5fbfc3c
Autor:
Laird, Breanne, Van Tongeren, Daryl R., Hook, Joshua N., Do, Bridgette, Hall, Todd, Huberty, Jennifer
Publikováno v:
Journal of Religion & Health; Jun2024, Vol. 63 Issue 3, p2068-2090, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JMIR Formative Research; May2022, Vol. 6 Issue 5, p794-805, 12p
Autor:
Eckert, Ryan, Huberty, Jennifer, Kurka, Jonathan, Laird, Breanne, Mesa, Ruben, Palmer, Jeanne
Publikováno v:
International Journal of Yoga Therapy; 2022, Vol. 32, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.