Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Laily, N"'
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2024, Vol. 1377 Issue 1, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2022, Vol. 1116 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Rafsanjani, M. A., Hakim, L., Laily, N., Wijaya, P. A., Irwansyah, M. R., Виджая, П. A., Ирвансиах, M. Р.
Publikováno v:
Образование и наука
Introduction. To keep in pace and remain competitive in today's environment, the lecturer must do innovation in educational process. However, encouraging lecturers' willingness to do innovative teaching is challenging in higher education due to the d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::7244a98e507bb05897640caa7e85284c
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/36201
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/36201
Autor:
Ahmad Dzo’ul Milal, Laily N. Jannatul
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference on English Language Teaching (ICONELT 2019).
This paper depicts the characteristics of communicative activities that are likely to be carried out in the classroom language teaching and learning process. These activities are conducted based on the belief that language is naturally functional for
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2020, Vol. 2242 Issue 1, p040056-1-040056-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.