Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"Lai, Yu‐Sheng"'
Autor:
LAI, YU-SHENG, 賴侑昇
107
The purpose of this study was to investigate the current situation of motivation and benefit for leisure time smart phone use by national senior high school students in Miaoli as well as the differences between the two. The study focuses on
The purpose of this study was to investigate the current situation of motivation and benefit for leisure time smart phone use by national senior high school students in Miaoli as well as the differences between the two. The study focuses on
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/883663
Autor:
Lai, Yu-Sheng
Publikováno v:
In Finance Research Letters November 2023 57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lai, Yu-Sheng
Publikováno v:
In Finance Research Letters August 2022 48
Autor:
Yu Tsai, Shang, Tseng, Po‐Hsien, Chen, Chun Chi, Huang, Cheng‐Ming, Yen, Hung‐Wei, Chen, Yi‐Sheng, Lin, Kun‐Lin, Niu, Ranming, Lai, Yu‐Sheng, Ko, Fu‐Hsiang
Publikováno v:
Advanced Materials Interfaces; 12/20/2024, Vol. 11 Issue 36, p1-11, 11p
Autor:
Lai, Yu-Sheng, 賴譽生
103
This study used a facile hydrothermal synthesis to prepare the nanodendritic NiCo2O4 spinel on the conductive substrate for supercapacitors. Generally, electrode structure with large surface area could effectively improve the electrochemical
This study used a facile hydrothermal synthesis to prepare the nanodendritic NiCo2O4 spinel on the conductive substrate for supercapacitors. Generally, electrode structure with large surface area could effectively improve the electrochemical
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/j68fmm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Ceramics International 1 November 2021 47(21):30020-30029
Autor:
Lai, Yu-Sheng, 賴煜勝
102
Level of Cognitive load is determined by element interactivity of Instruction. The process of teaching a different logical order may cause the interacting elements. Too complex element interactivity may cause studetns to learn invalid. There
Level of Cognitive load is determined by element interactivity of Instruction. The process of teaching a different logical order may cause the interacting elements. Too complex element interactivity may cause studetns to learn invalid. There
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/71844371818119661952