Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Laferrière, Therese"'
Autor:
Laferrière, Thérèse
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2017 Jan 01. 40(2), 1-30.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90010104
Autor:
Voogt, Joke, Laferrière, Therese, Breuleux, Alain, Itow, Rebecca C., Hickey, Daniel T., McKenney, Susan
Publikováno v:
Instructional Science, 2015 Mar 01. 43(2), 259-282.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43575286
Autor:
Resta, Paul, Laferrière, Thérèse
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2007 Jan 01. 19(1), 65-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23363869
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2007 Jan 01. 30(1), 211-238.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20466633
Autor:
Voogt, Joke, Laferrière, Therese, Breuleux, Alain, Itow, Rebecca, Hickey, Daniel, McKenney, Susan
Publikováno v:
2015 Annual Meeting of the American Educational Research Association
Voogt, J, Laferrière, T, Breuleux, A, Itow, R, Hickey, D & McKenney, S 2015, ' Collaborative design as a form of professional development : in the context of curriculum reform ', 2015 Annual Meeting of the American Educational Research Association, Chicago, United States, 16/04/15-20/04/15 .
Voogt, J, Laferrière, T, Breuleux, A, Itow, R, Hickey, D & McKenney, S 2015, ' Collaborative design as a form of professional development : in the context of curriculum reform ', 2015 Annual Meeting of the American Educational Research Association, Chicago, United States, 16/04/15-20/04/15 .
Increasingly, teacher involvement in curriculum collaborative (re-)design is viewed as a form of professional development. However, the research base for this stance is limited. While it is assumed that the activities teachers undertake during collab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f8e4ab7a4640feec63e61ddd360cc274
https://research.ou.nl/en/publications/e448ba63-3460-424d-87e9-cc3f35499d13
https://research.ou.nl/en/publications/e448ba63-3460-424d-87e9-cc3f35499d13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laferrière, Thérèse
Les maîtres inscrits dans divers programmes de perfectionnement souhaitent que les situations d'apprentissage qui leur sont présentées les aident à mieux comprendre la réalité concrète de leur action pédagogique quotidienne. C'est dans cette
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/20.500.11794/28805