Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Ladonlahti, Tarja"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ladonlahti, Tarja
Miten luentotallenteeni tavoittaa viittomakielisen opiskelijan? Miten hitaasti lukeva opiskelijani selviää artikkelimateriaaleista? Miten toimin opettajana, kun muutama opiskelija vie kaiken tilan? Nämä kysymykset ovat tuttuja digitaalisissa oppi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::522aa5d6572e3d4d7fba4651e3f282e7
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006104087
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006104087
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
EFTRING, Håkan, OLAUSSEN, Elinor Jeanette, PETRIE, Helen, SAARELA, Merja, LADONLAHTI, Tarja, TORKILDSBY, Anne Britt
Publikováno v:
Studies in Health Technology & Informatics; 2021, Issue 282, p144-160, 17p, 4 Charts
Digitalisaatio koskee läheisesti koulutusorganisaatioita, opiskelua ja oppimista. Se tarjoaa monenlaisia uusia mahdollisuuksia koulutuksen organisoinnille ja opiskelulle. Samalla se tuo myös velvoitteita ja haasteita koulutuksen järjestäjille. Tu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::751a4930c3974e38cb4e3774662ca462
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201810114403
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201810114403
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Open, Distance & E-Learning; Jan2021, Vol. 23 Issue 2, p99-115, 17p