Zobrazeno 1 - 10
of 302
pro vyhledávání: '"Ladias, A."'
Publikováno v:
Exploration of Targeted Anti-tumor Therapy, Vol 4, Iss 5, Pp 1071-1081 (2023)
Alternative protein-protein interactions (PPIs) arising from mutations or post-translational modifications (PTMs), termed phenotypic switching (PS), are critical for the transmission of alternative pathogenic signals and are particularly significant
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58885eceb29d48db9675441852f3e876
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paris Ladias, Georgios S. Markopoulos, Charilaos Kostoulas, Ioanna Bouba, Agis Georgiou, Sofia Markoula, Ioannis Georgiou
Publikováno v:
BioMedInformatics, Vol 3, Iss 2, Pp 267-279 (2023)
Holliday junctions are the first recognized templates of legitimate recombination. Their prime physiological role is meiotic homologous recombination, resulting in rearrangements of the genetic material. In humans, recombination hotspots follow a dis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/173aa6aa11b24cd1b82c8199e1d964e4
Autor:
Ladias, Paris1 (AUTHOR) parisladias@hotmail.com, Markopoulos, Georgios S.2 (AUTHOR) geomarkop@gmail.com, Kostoulas, Charilaos1 (AUTHOR) chkostoulas@gmail.com, Bouba, Ioanna1 (AUTHOR) ibouba@uoi.gr, Markoula, Sofia3 (AUTHOR) smarkoula@uoi.gr, Georgiou, Ioannis1 (AUTHOR) igeorgio@uoi.gr
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Nov2023, Vol. 24 Issue 22, p16522. 15p.
Publikováno v:
In European Annals of Otorhinolaryngology, Head and Neck diseases October 2021 138(5):343-348
Publikováno v:
In Annales françaises d’oto-rhino-laryngologie et de pathologie cervico-faciale October 2021 138(5):349-354
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ladias, Paris1, Markopoulos, Georgios S.2, Kostoulas, Charilaos1, Bouba, Ioanna1, Georgiou, Agis1, Markoula, Sofia3, Georgiou, Ioannis1 igeorgio@uoi.gr
Publikováno v:
BioMedInformatics. Jun2023, Vol. 3 Issue 2, p267-279. 13p.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 12, p 921 (2022)
All students should achieve improved outcomes in academic content within general classroom and access information through reading comprehension during their daily interactions. Several adaptations and recommendations should be required for students w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/843fc982dfe64bb4a1e91c4fe1e24630
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.