Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Lackner, Christine"'
Publikováno v:
In Vaccine: X August 2021 8
Preliminary Investigations of Dopaminergic Contributions to Preschoolers' Theory of Mind Development
Autor:
LACKNER, CHRISTINE
During the preschool years, children across all cultures that have been tested seem to come to an explicit understanding of the fact that mental states are related to but ultimately separate from the reality that they are meant to represent. This und
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1974/5143
Preliminary investigations of dopaminergic contributions to preschoolers' theory of mind development
Autor:
Lackner, Christine L.
Publikováno v:
Access now.
Thesis (Master, Psychology) -- Queen's University, 2009.
Includes bibliographical references (leaves 78-90)
Includes bibliographical references (leaves 78-90)
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1974/5143
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lackner, Christine L., Santesso, Diane L., Dywan, Jane, O’Leary, Deborah D., Wade, Terrance J., Segalowitz, Sidney J.
Publikováno v:
In Biological Psychology February 2018 132:244-251
Publikováno v:
Clinical EEG & Neuroscience; Jan2024, Vol. 55 Issue 1, p64-75, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lackner, Christine L., Marshall, William J., Santesso, Diane L., Dywan, Jane, Wade, Terrance, Segalowitz, Sidney J.
Publikováno v:
In Brain and Cognition August 2014 89:90-98
Autor:
Lackner, Christine L., Santesso, Diane L., Dywan, Jane, Wade, Terrance J., Segalowitz, Sidney J.
Publikováno v:
In Biological Psychology May 2013 93(2):325-333
Publikováno v:
Child Development, 2009 Jan 01. 80(1), 178-191.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29738605