Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Lackie K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Canadian Journal of Respiratory Therapy: CJRT = Revue Canadienne de la Thérapie Respiratoire : RCTR
Canadian Journal of Respiratory Therapy: CJRT = Revue Canadienne de la Thérapie Respiratoire : RCTR
Autor:
Kahlili, H., Thistlethwaite, J., El-Awaisi, A., Pfeifle, A., Gilbert, J., Lising, D., MacMillan, K., Maxwell, B., Grymonpre, R., Rodrigues, F., Snyman, S., Xyrichis, A., Clark, P., Conradi, N., Dahlberg, J., Frost, J., Green, C., Jones, M., Kambey, D., Kent, F., Lackie, K., Langlois, S., Melloh, Markus, O’Carroll, V., Pitt, R., Ward, H.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::05a12c39a48ca8431f50284ad5c6407a
Autor:
Lackie, K.
This dissertation comprises a multimodal novel and a critical study. The novel, Our Extraordinary Treatment of Everyday Things, is a polyphonic narrative that uses non-textual modes, including design, typography and illustration, to convey the story.
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.760275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.