Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Lacej, D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
African Journal of Chemical Education; Vol 4, No 1 (2014); 43-55
A very important element of the teaching plan is students’ assessment. Assessment should be very objective and backed up with feedback. A necessary condition for this type of evaluation is the formation of questions. The questions should lead the t
Publikováno v:
African Journal of Chemical Education; Vol 3, No 1 (2013); 74-78
In this article, we introduce the application of SATL in the subject of medical biochemistry. The strategy of this method is based on the collection, organization, and presentation of the map of concepts through the interactive system in the module o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Versporten, A, Zarb, P, Caniaux, I, Gros, Mf, Drapier, N, Miller, M, Jarlier, V, Nathwani, D, Goossens, H, Global-PPS, Network, Koraqi, A, Hoxha, I, Tafaj, S, Lacej, D, Hojman, M, Quiros, Re, Ghazaryan, L, Cairns, Ka, Cheng, A, Horne, Kc, Doukas, Ff, Gottlieb, T, Alsalman, J, Magerman, K, Marielle, Gy, Ljubovic, Ad, Coelho, Aam, Gales, Ac, Keuleyan, E, Sabuda, D, Boswell, Jl, Conly, Jm, Rojas, A, Carvajal, C, Labarca, J, Solano, A, Valverde, Cr, Villalobos-Vindas, Jm, Pristas, I, Plecko, V, Paphitou, N, Shaqiri, E, Rummukainen, Ml, Pagava, K, Korinteli, I, Brandt, T, Messler, S, Enimil, A, Iosifidis, E, Roilides, E, Sow, Ms, Sengupta, S, George, Jv, Poojary, A, Patil, P, Soltani, J, Jafarpour, Z, Ameen, H, Fitzgerald, D, Maor, Y, Chowers, M, Temkin, E, Esposito, S, Arnoldo, L, Brusaferro, S, Gu, Y, El-Hajji, Fd, Kim, Nj, Kambaralieva, B, Pavare, J, Zarakauska, L, Usonis, V, Burokiene, S, Ivaskeviciene, I, Mijovic, G, Duborija-Kovacevic, N, Bondesio, K, Iregbu, K, Oduyebo, O, Raka, D, Raka, L, Rachina, S, Enani, Ma, Al Shehri, M, Carevic, B, Dragovac, G, Obradovic, D, Stojadinovic, A, Radulovic, L, Wu, Je, Wei Teng Chung, G, Chen, Hh, Tambyah, Pa, Lye, D, Tan, Sh, Ng, Tm, Tay, Hl, Ling, Ml, Chlebicki, Mp, Kwa, Al, Lee, W, Beović, B, Dramowski, A, Finlayson, H, Taljaard, J, Ojeda-Burgos, G, Retamar, P, Lucas, J, Pot, W, Verduin, C, Kluytmans, J, Scott, M, Aldeyab, Ma, Mccullagh, B, Gormley, C, Sharpe, D, Gilchrist, M, Whitney, L, Laundy, M, Lockwood, D, Drysdale, Sb, Boudreaux, J, Septimus, Ej, Greer, N, Gawrys, G, Rios, E, May, S.
Publikováno v:
The Lancet global health
The Lancet global health, Elsevier, 2018, 6 (6), pp.e619-e629. 〈10.1016/S2214-109X(18)30186-4〉
The Lancet Global Health
The Lancet global health, Elsevier, 2018, 6 (6), pp.e619-e629. ⟨10.1016/S2214-109X(18)30186-4⟩
The Lancet Global Health, Vol 6, Iss 6, Pp e619-e629 (2018)
The Lancet global health, Elsevier, 2018, 6 (6), pp.e619-e629. 〈10.1016/S2214-109X(18)30186-4〉
The Lancet Global Health
The Lancet global health, Elsevier, 2018, 6 (6), pp.e619-e629. ⟨10.1016/S2214-109X(18)30186-4⟩
The Lancet Global Health, Vol 6, Iss 6, Pp e619-e629 (2018)
Background: The Global Point Prevalence Survey (Global-PPS) established an international network of hospitals to measure antimicrobial prescribing and resistance worldwide. We aimed to assess antimicrobial prescribing and resistance in hospital inpat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.