Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Labanino, Rafael"'
Publikováno v:
Politics and Governance, 11, 1, 1-4, Democratic Backsliding and Organized Interests in Central and Eastern Europe
This editorial introduces readers to the thematic issue on organized interests in the context of democratic backsliding in Central and Eastern Europe.
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88364
Autor:
Labanino, Rafael, Dobbins, Michael
Publikováno v:
Politics and Governance, 11, 1, 65-79, Democratic Backsliding and Organized Interests in Central and Eastern Europe
Recently, various Central and Eastern European countries have experienced a regression of democratic quality, often resulting in the emergence of competitive (semi‐)authoritarian regimes with an illiberal governing ideology. This has often been acc
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88349
Publikováno v:
East European Politics and Societies. 35(04):1043-1067
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1013331
Autor:
Hemmer, Ingrid, Lude, Armin, Mainka, Steven, Schwarz, Veronika, Bagoly-Simó, Péter, Ullrich, Mark, Labanino, Rafael, Winter, Marc
Publikováno v:
Zeitschrift für Internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik; 2024, Vol. 47 Issue 2, p4-11, 8p
Autor:
Labanino, Rafael Pablo
Publikováno v:
Budapesti Könyvszemle - BUKSZ / Budapest Review of Books. 32(2-3):83-89
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=920062
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Labanino, Rafael1 rafael.labanino@uni-konstanz.de, Dobbins, Michael1
Publikováno v:
Higher Education Quarterly. Jul2022, Vol. 76 Issue 3, p521-536. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hemmer, Ingrid, Winter, Marc, Mainka, Steven, Ullrich, Mark, Bagoly-Simó, Péter, Lude, Armin, Labanino, Rafael
Wie kann man die Implementierung von Bildung für nachhaltige Entwicklung (BNE) in den schulischen Bildungsbereich messen? Der Beitrag berichtet über die Phase der Konsultation im Rahmen eines umfangreicheren Forschungsprojektes. Er geht den beiden
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______133::ed1f9bb95a3095d66354ac65d9cdb330
http://edoc.hu-berlin.de/18452/26639
http://edoc.hu-berlin.de/18452/26639
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.