Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"Laan, R.F.J.M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Verhees, Myrthe, Engbers, Rik, Landstra, A.M., Bremer, A.E., Assendelft, W.J.J., Laan, R.F.J.M.
A scoping review protocol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::80a4c508729f885a34a80bde0437c11e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Foot and Ankle Surgery 2000 6(2):99-104
Publikováno v:
Anatomical Sciences Education, 9, 8-17
Anatomical Sciences Education, 9, 1, pp. 8-17
Anatomical Sciences Education, 9, 1, pp. 8-17
Item does not contain fulltext Because of a decrease of the time available for anatomy education, decisions need to be made to reduce the relevant content of the anatomy curriculum. Several expert consensus initiatives resulted in lists of structures
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e01262e49143b10a8c3b8b65285035e7
http://hdl.handle.net/2066/165908
http://hdl.handle.net/2066/165908
Publikováno v:
Medical Education (London), 45, 731-40
Medical Education (London), 45, 7, pp. 731-40
Medical Education (London), 45, 7, pp. 731-40
Item does not contain fulltext CONTEXT: Early clinical experience is thought to contribute to the professional development of medical students, but little is known about the kind of learning processes that actually take place. Learning in practice is
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für medizinische Ausbildung
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 27, Iss 2, p Doc35 (2010)
Tijdschrift voor Medisch Onderwijs, 29, 1, pp. 10-15
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung; VOL: 27; DOC35 /20100422/
Tijdschrift voor Medisch Onderwijs, 29, 10-15
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 27, Iss 2, p Doc35 (2010)
Tijdschrift voor Medisch Onderwijs, 29, 1, pp. 10-15
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung; VOL: 27; DOC35 /20100422/
Tijdschrift voor Medisch Onderwijs, 29, 10-15
The 2009 Framework defines the joint Dutch national learning outcomes to be attained by medical students after completing their three-year master programme in medicine. The Framework thus helps to guarantee to society at large and to patients in part
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jacobs, J.W., Nijs, R.N. de, Lems, W.F., Geusens, P.P., Laan, R.F.J.M., Huisman, A.M., Algra, A., Buskens, E., Hofbauer, L.C., Oostveen, A.C., Bruyn, G.A.W., Dijkmans, B.A.C., Bijlsma, J.W.J.
Publikováno v:
The Journal of Rheumatology, 34, 1051-7
The Journal of Rheumatology, 34, 5, pp. 1051-7
The Journal of Rheumatology, 34, 5, pp. 1051-7
Contains fulltext : 53375.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) OBJECTIVE: To explore the relation of changes in measures of bone turnover and changes in bone mineral density (BMD) of the lumbar spine and total hip over 18 months in a double-b