Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Laaksonen, Salla Maaria"'
Publikováno v:
Nordicom Review, Vol 44, Iss 2, Pp 253-278 (2023)
News media share gatekeeping power with social media platforms and audiences in the digital news environment. This means news media is no longer the sole gatekeeper when gatekeeping is viewed post-publication, that is after news content has been publ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86ba8d03efc140bdac2a8a36280f2bb4
Autor:
Pöyry, Essi, Laaksonen, Salla-Maaria
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2022, Vol. 56, Issue 13, pp. 261-284.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-12-2020-0901
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laaksonen, Salla-Maaria
Publikováno v:
Challenges and perspectives of hate speech research, 12, Digital Communication Research, 301-317
Hate speech has been identified as a pressing problem in society, and several automated approaches have been designed to detect and prevent it. This chapter reflects on the operationalizations, transformations, and reductions required by the datafica
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/86422
Publikováno v:
New Media & Society; Aug2024, Vol. 26 Issue 8, p4317-4335, 19p
Autor:
Laaksonen, Salla-Maaria, Villi, Mikko
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 1, 1-4, New Forms of Media Work and Its Organizational and Institutional Conditions
This thematic issue explores the widening scope of media work and the institutional and organizational conditions that support new forms of media work. The media industry has undergone significant economic, structural, and technological changes durin
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/78283
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2019, Vol. 28, Issue 1, pp. 1-14.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-01-2017-1394
Autor:
Laaksonen, Salla-Maaria
Publikováno v:
Kulttuurintutkimus
Metriikat ovat oleellinen osa sosiaalisen median kulttuuria ja sieltä ladattavia tutkimusaineistoja. Ne ovat ihmistoiminnan digitaalisia jälkiä, jotka kuvaavat yksittäisen käyttäjän tai käyttäjäjoukkojen toimintaa digitaalisissa palveluissa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.