Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Laaha S"'
Autor:
Tribushinina, E., van den Begh, H., Ravid, D., Aksu Koç, A., Kilani-Schoch, M., Korecky-Kröll, K., Leibovitch-Cohen, I., Laaha, S., Nir, B., Dressler, W.U., Gillis, Steven
Publikováno v:
Language, interaction and acquisition
Autor:
Bassano, D, Maillochon, I., Korecky-Kröll, K., Van Dijk, M.W.G., Laaha, S., Dressler, W.U., Van Geert, P. L. C.
Publikováno v:
First Language, 31, 253-279. SAGE Publications Inc.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3ce31375a097874857705d706da4047f
https://research.rug.nl/en/publications/aae8e2ac-b3fc-4e1d-9d10-8942f96668fe
https://research.rug.nl/en/publications/aae8e2ac-b3fc-4e1d-9d10-8942f96668fe
Autor:
Ravid, D., Dressler, W. U., Nir-Sagiv, B., Korecky-Kröll, K., Souman, A., Rehfeldt, K., Laaha, S., Bertl, J., Basbøll, H., Gillis, S.
Publikováno v:
Ravid, D, Dressler, W U, Nir-Sagiv, B, Korecky-Kröll, K, Souman, A, Rehfeldt, K, Laaha, S, Bertl, J, Basbøll, H & Gillis, S 2008, Core morphology in Child Directed Speech : Crosslinguistic corpus analyses of noun plurals . in H Behrens (ed.), Corpora in Language Acquisition Research : History, methods, perspectives . vol. 6, John Benjamins Publishing Company, Amsterdam, Trends in Language Acquisition Research, pp. 25-60 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3062::d3892c2df0cc3ed0fb3656729a4409de
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/41db0250-678b-11dd-b1a1-000ea68e967b
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/41db0250-678b-11dd-b1a1-000ea68e967b
Autor:
Laaha, S., Steven Gillis, Kilani-Schoch, M., Korecky-Kröll, K., Xanthos, A., Dressler, W. U.
Publikováno v:
Typological perspectives on the acquisition of noun and verb morphology
University of Antwerp
University of Antwerp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b68e1ac57a188a3444166b3e927b078b
https://hdl.handle.net/10067/654780151162165141
https://hdl.handle.net/10067/654780151162165141
Publikováno v:
Journal of Child Language; May2006, Vol. 33 Issue 2, p271-302, 32p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.