Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"LaValle S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kalliokoski, J. (Juho), Sakcak, B. (Basak), Suomalainen, M. (Markku), Mimnaugh, K. J. (Katherine J.), Chambers, A. P. (Alexis P.), Ojala, T. (Timo), LaValle, S. M. (Steven M.)
This paper considers the problem of enabling the user to modify the path of a telepresence robot. The robot is capable of autonomously navigating to a goal predefined by the user, but the user might still want to modify the path, for example, to go f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::ee31b8d79bcfacb0675adf64a4a60b9c
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023032332990
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023032332990
Autor:
Arora, N. (Nikunj), Suomalainen, M. (Markku), Pouke, M. (Matti), Center, E. G. (Evan G.), Mimnaugh, K. J. (Katherine J.), Chambers, A. P. (Alexis P.), Pouke, S. (Sakaria), LaValle, S. M. (Steven M.)
We propose augmenting immersive telepresence by adding a virtual body, representing the user’s own arm motions, as realized through a head-mounted display and a 360-degree camera. Previous research has shown the effectiveness of having a virtual bo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::9b52daaaf1c52d4fefc2f05e70799d28
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022082956582
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022082956582
Autor:
Pouke, M. (Matti), Center, E. G. (Evan G.), Chambers, A. P. (Alexis P.), Pouke, S. (Sakaria), Ojala, T. (Timo), Lavalle, S. M. (Steven M.)
In this study we investigated the effect of body ownership illusion-based body scaling on physics plausibility in Virtual Reality (VR). Our interest was in examining whether body ownership illusion-based body scaling could affect the plausibility of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::bd6925372aeec3ede08dbc67c58dfb7c
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023022128152
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023022128152
In this paper, we describe a bouncing strategy (smart strategy) for a mobile robot that uses one bit of memory for feedback, and guarantees that the robot will traverse all the rooms (and doorways) of a 2D environment. The environment is modeled as a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::1da703a527bde65ec5992fc457af3637
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023041436656
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023041436656