Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"LaTourrette, Alexander"'
Autor:
Ferguson, Brock1 (AUTHOR), LaTourrette, Alexander2 (AUTHOR), Waxman, Sandra R.1 (AUTHOR) s-waxman@northwestern.edu
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/16/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-9. 9p.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development September 2024 76
Autor:
LaTourrette, Alexander1 (AUTHOR), Chan, Dana Michelle2 (AUTHOR), Waxman, Sandra R.2 (AUTHOR) s-waxman@northwestern.edu
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/18/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-9. 9p.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Sep 01. 117(35), 21230-21234.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26968793
Autor:
LaTourrette, Alexander1 alatour@sas.upenn.edu, Waxman, Sandra2,3,4, Wakschlag, Lauren S.4,5, Norton, Elizabeth S.4,5,6, Weisleder, Adriana4,6
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. May2023, Vol. 66, p1658-1677. 20p.
Publikováno v:
Developmental Science; Sep2024, Vol. 27 Issue 5, p1-10, 10p
Publikováno v:
In Cognition December 2019 193
Autor:
LaTourrette, Alexander1 (AUTHOR) alatour@sas.upenn.edu, Waxman, Sandra R.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Nov2022, Vol. 93 Issue 6, p1903-1911. 9p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
A central challenge of cross-situational word learning is retaining word-referent mappings across exposures. We evaluate Memory-Bound Pursuit (MBP), a hypothesis-testing model of cross-situational word-learning which aims to account for learners’ m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::f7aed142674b7cd6b787ee791830e3e3
https://escholarship.org/uc/item/26c2339w
https://escholarship.org/uc/item/26c2339w