Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"LaBrot, Zachary C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LaBrot, Zachary C.1 (AUTHOR) zachary.labrot@usm.edu, Johnson, Chelsea1 (AUTHOR), Maxime, Emily1 (AUTHOR), Cato, Terreca1 (AUTHOR), Butt, Sarah1 (AUTHOR), DeFouw, Emily R.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. Dec2023, Vol. 32 Issue 4, p814-834. 21p.
Autor:
Layman, Lauren N., Dufrene, Brad A., Ackley, Meleah M., Weaver, Caitlyn M., Schneider, Delaney E., LaBrot, Zachary C., Taylor, Crystal N., Rahaman, Javid A., Tawney, Kortlyn N., Hart, Tearny, Olmi, D. Joe
Publikováno v:
Review Journal of Autism & Developmental Disorders; Sep2024, Vol. 11 Issue 3, p640-658, 19p
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2020 Dec 01. 29(4), 717-740.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45380461
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioral Interventions; Apr2024, Vol. 39 Issue 2, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LaBrot, Zachary C.1 zachary.labrot@usm.edu, Kupzyk, Sara2, Strong‐Bak, Whitney3, Bates‐Brantley, Kayla4, Caserta, Abigail5
Publikováno v:
Behavioral Interventions. Jul2022, Vol. 37 Issue 3, p640-659. 20p. 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LaBrot, Zachary C.1 (AUTHOR) zachary.labrot@unmc.edu, Dufrene, Brad A.2 (AUTHOR), Olmi, D. Joe2 (AUTHOR), Dart, Evan H.3 (AUTHOR), Radley, Keith4 (AUTHOR), Lown, Elizabeth2 (AUTHOR), Pasqua, Jamie L.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. Sep2021, Vol. 30 Issue 3, p350-377. 28p. 3 Charts, 2 Graphs.