Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"La Valle, I."'
Autor:
Smith, R, Purdon, S, Schneider, V, La Valle, I, Wollny, I, Owen, R, Bryson, C, Mathers, S, Sylva, K, Lloyd, E
This report provides the findings of the evaluation of the early education pilot for disadvantaged two year old children (the pilot). This study aimed to assess the impact of the pilot by looking at: how well the pilot was targeted, parents’ experi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5b53150889c7829d7556918b0d12d06c
http://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:5ca9ff92-b663-4b2c-9f37-20d8ef61e156
http://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:5ca9ff92-b663-4b2c-9f37-20d8ef61e156
Publikováno v:
Department for Education and Skills: London, UK.
This study assessed the impact of NNI on parental employment, use of formal childcare, and take-up of benefits and tax credits, particularly for disadvantaged groups such as lone parents, low income families and ethnic minority groups.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______322::13f6b00254f1ddc6583f54033f9636cd
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/18357/
https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/18357/
Autor:
Santucci, A., Trischitta, D., MARIA CHIARA VULPIANI, La Valle, I., Pellegrini, A., Mario Vetrano, Ferretti, Andrea
Publikováno v:
Sapienza Università di Roma-IRIS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f59868978a621dc697a3e09a6a8cec77
https://iris.uniroma1.it/handle/11573/123768
https://iris.uniroma1.it/handle/11573/123768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.