Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"La Salle, Tamika"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Montrosse-Moorhead, Bianca, Dougherty, Shaun M., La Salle, Tamika P., Weiner, Jennie M., Dostal, Hannah M.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2019 48:134-145
Autor:
La Salle, Tamika, George, Heather Peshak, McCoach, D. Betsy, Polk, Tiffany, Evanovich, Lauren L.
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2018 May 01. 43(3), 383-392.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26660333
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
La Salle, Tamika P.1 (AUTHOR) tamika.la_salle@uconn.edu, Wang, Cixin2 (AUTHOR), Wu, Chaorong2 (AUTHOR), Rocha Neves, Jesslynn1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Educational & Psychological Consultation. Jul-Sep2020, Vol. 30 Issue 3, p314-343. 30p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
La Salle, Tamika
Publikováno v:
Counseling and Psychological Services Dissertations.
School climate has been established as an important construct to measure because of its connections to student psychological, social, and academic outcomes. Existing research has examined school climate in relation to individual (i.e., race and gende
Autor:
La Salle, Tamika
Publikováno v:
Counseling and Psychological Services Dissertations.
School climate has been established as an important construct to measure because of its connections to student psychological, social, and academic outcomes. Existing research has examined school climate in relation to individual (i.e., race and gende
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.