Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"LYNCH, JOHN G."'
Autor:
Ding, Yu, DeSarbo, Wayne S., Hanssens, Dominique M., Jedidi, Kamel, Lynch, John G., Lehmann, Donald R.
Publikováno v:
Marketing Letters, 2020 Sep 01. 31(2/3), 175-186.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48739836
Autor:
MacInnis, Deborah J., Morwitz, Vicki G., Botti, Simona, Hoffman, Donna L., Kozinets, Robert V., Lehmann, Donald R., Lynch, John G., Pechmann, Cornelia
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2020 Mar 01. 84(2), 1-23.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26973114
Autor:
Lynch, John G.
Online social networking sites have experienced a surge in popularity since their inception. Serving as a hub for communities of all ages, Web sites such as MySpace, Friendster and Facebook bridge geographic and time limitations and offer their membe
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=antioch1344533616
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ward, Adrian F1 (AUTHOR) adrian.ward@mccombs.utexas.edu, Lynch, John G2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Feb2019, Vol. 45 Issue 5, p1013-1036. 24p. 1 Diagram, 3 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Jun 01. 45(1), 68-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27030177
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 3/7/2023, p1-8. 8p.
Autor:
Henderson, Geraldine Rosa, Rank-Christman, Tracy, White, Tiffany Barnett, Grantham, Kimberly Dillon, Ostrom, Amy L., Lynch, John G.
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2018, Vol. 32, Issue 5, pp. 570-580.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-07-2017-0219
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2004 Jan 01. 14(1/2), 81-95.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1480375
Publikováno v:
Journal of Accounting Research, 2002 Jun 01. 40(3), 883-900.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3542277