Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"LUKÁČ, EDUARD"'
Autor:
Lukáč Eduard
Publikováno v:
Acta Educationis Generalis, Vol 12, Iss 3, Pp 102-115 (2022)
Introduction: The United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO) was founded in the post-war period and since then it has been working to combat the illiteracy of children, the youth and adults. A specific area in this cont
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/becf2ee68ffc4a47b2da34c7601c6a1e
Publikováno v:
PEDAGOGIKA.SK. (3):207-219
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1044247
Autor:
Lukáč, Eduard
Publikováno v:
Historický časopis / Journal of History. 65(2):295-320
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=681656
Autor:
LUKÁČ, EDUARD1 eduard.lukac@unipo.sk, HARTMANNOVÁ, LUCIA1 lucia.hartmannova@smail.unipo.sk
Publikováno v:
Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research. 2019, Vol. 9 Issue 2, p170-176. 7p.
Autor:
LUKÁČ, EDUARD1 eduard.lukac@unipo.sk, MAYER, KATARÍNA1 katarina.mayer@unipo.sk, LENHARDTOVÁ, MARTINA1 martina.lenhardtova@unipo.sk
Publikováno v:
Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research. 2019, Vol. 9 Issue 1, p173-180. 8p.
Publikováno v:
Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research; 2020, Vol. 10 Issue 1, p165-171, 7p
Autor:
Lukáč, Eduard
The reform pedagogical movement in the period of the Czechoslovak Republic (CSR) helped educators to change standard pedagogical and educational approaches, which were typical of the Herbarttype schools. The paper concentrates on the analysis of peda
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2133::91f5150a9bb8e5992448122540b1d8f6
https://hdl.handle.net/10593/17664
https://hdl.handle.net/10593/17664
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LUKÁČ, Eduard
Publikováno v:
Historia Scholastica; 2018, Vol. 4 Issue 2, p31-45, 15p
Publikováno v:
Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research; 2018, Vol. 8 Issue 2, p166-171, 6p