Zobrazeno 1 - 10
of 5 225
pro vyhledávání: '"LUCS"'
Autor:
Ebro, Eric DS.1 ebroeric7@gmail.com, Mantillas, Christopher C.2
Publikováno v:
International Journal of Multidisciplinary: Applied Business & Education Research. Aug2024, Vol. 5 Issue 8, p3127-3141. 15p.
Publikováno v:
In Toxicology Reports 2020 7:403-412
Publikováno v:
Regional Sustainability; Sep2024, Vol. 5 Issue 3, p1-18, 18p
Publikováno v:
Toxicology Reports, Vol 7, Iss , Pp 403-412 (2020)
LUCS (Light-Up Cell System) is a new live cell test that allows assessment of a cell’s homeostasis and its alteration by a toxic agent. To evaluate the effectiveness of LUCS as an alternative test method for acute oral toxicity, we compared EC50s d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86d7204e60bc481dac9216716a61d9a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dr. M M Nasimuzzaman, Dr. Md Aminur Rahman, Dr. Jahid Hasan, Md. Injamul Huq, Dr. Sharmina Rahman Chowdhury, Oasis Mohammod
Publikováno v:
SAS Journal of Surgery. 8:623-627
Background: The spinal anesthesia in a lower segment cesarean section continues to provide a challenge to the anesthetist in the form of either severe hypotension caused by a big bupivacaine dose or insufficient appropriate anesthesia level condition
Autor:
Robert Logan, Josefin Saürich, Sofia Annis, Zachary Mullin-Bernstein, Zoe Fleischmann, Konstantin Khrapko, Melissa Franco, Dori C. Woods, Jonathan L. Tilly
Publikováno v:
Aging (Albany NY)
Nucleic acid sequence analyses are fundamental to all aspects of biological research, spanning aging, mitochondrial DNA (mtDNA) and cancer, as well as microbial and viral evolution. Over the past several years, significant improvements in DNA sequenc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grosvalds, Ilgars, Alksnis, Uldis
Publikováno v:
Humanities & Social Science (1407-9291); 2016, Issue 26, p42-47, 6p