Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"LSVT LOUD®"'
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 14, Iss 9, p 937 (2024)
Background: This scoping review had as a primary goal a review of the literature and the an analysis of the possible effectiveness of the LSVT LOUD approach in children with voice and speech deficits. Methods: A search was conducted in the Scopus and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1658639775b94225859f25e976119b6b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience, Vol 15 (2021)
Individuals with Parkinson’s disease (PD) are impaired in auditory-vocal integration, characterized by abnormal compensatory responses to auditory feedback errors during self-monitoring of vocal production. The present study examined whether audito
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/619500a4606f4b078c9b5aa203f3d699
Autor:
Geralyn Schulz, Angela Halpern, Jennifer Spielman, Lorraine Ramig, Ira Panzer, Alan Sharpley, Katherine Freeman
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 11, Iss 7, p 857 (2021)
The majority of people with Parkinson’s disease (PD) experience both prosodic changes (reduced vocal volume, reduced pitch range) and articulatory changes (imprecise articulation) that often limit speech intelligibility and may contribute to signif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2dd7b667ae0246c19bcb96ca3487b173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.