Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"LOTZ, ALEXANDER"'
Publikováno v:
In Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour July 2019 64:532-551
With the introduction of advanced driving assistance systems managing longitudinal and lateral control, conditional automated driving is seemingly in near future of series vehicles. While take-over behavior in the passenger car context has been inves
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8cb125346140463e0f15513c04a531cd
Autor:
Lotz, Alexander
The automotive industry has been following the objective of increasing assistance for improved usability and safety over the past decades. Currently, the focus of automotive development concentrates on implementation of automation, promising the poss
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______793::446b1e5271cab0bcbaee184ca33e6092
https://depositonce.tu-berlin.de/handle/11303/11500
https://depositonce.tu-berlin.de/handle/11303/11500
Publikováno v:
Mathematischer und Naturwissenschaftlicher Unterricht (MNU) 67 (2014) 3, S. 132-138
Mathematischer und Naturwissenschaftlicher Unterricht (MNU) 67 (2014) 3, S. 132-138
Grundlage für kompetenzorientiertes Unterrichten sind Informationen über den aktuellen Kompetenzstand der Schüler. Für Modellkompetenz im Biologieunterricht
Grundlage für kompetenzorientiertes Unterrichten sind Informationen über den aktuellen Kompetenzstand der Schüler. Für Modellkompetenz im Biologieunterricht
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::030f910b9688f95eaf16a5ba50b2a36f
http://www.pedocs.de/volltexte/2016/12536/pdf/Gruenkorn_et_al._A.pdf
http://www.pedocs.de/volltexte/2016/12536/pdf/Gruenkorn_et_al._A.pdf
Autor:
HÖPFNER, ULF, LOTZ, ALEXANDER
Publikováno v:
Pädagogik; feb2018, Issue 2, p32-35, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemkon - Chemie Konkret; Oct2013, Vol. 20 Issue 4, p183-190, 8p