Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"LIU Zhengxiong"'
Publikováno v:
Kongzhi Yu Xinxi Jishu, Iss 2, Pp 34-39 (2023)
The regenerative braking energy of heavy haul railway is abundant but poorly utilized, reflected by low regenerative energy quality and poor economic benefit. In order to reduce cost and save energy, a scheme of regenerative braking energy scheduling
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22913e62f4e34ac8b14f3a07999fcd83
Deploying robots in open-world environments involves complex tasks characterized by long sequences and rich interactions, necessitating efficient transfer of robotic skills across diverse and complex scenarios. To address this challenge, we propose a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.11714
Publikováno v:
IEEE Robotics and Automation Letters, vol. 9, no. 8, pp. 7150 - 7157, Aug. 2024
Imitation learning attracts much attention for its ability to allow robots to quickly learn human manipulation skills through demonstrations. However, in the real world, human demonstrations often exhibit random behavior that is not intended by human
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.11194
Tactile Active Inference Reinforcement Learning for Efficient Robotic Manipulation Skill Acquisition
Robotic manipulation holds the potential to replace humans in the execution of tedious or dangerous tasks. However, control-based approaches are not suitable due to the difficulty of formally describing open-world manipulation in reality, and the ine
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.11287
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Control Engineering Practice January 2024 142
Publikováno v:
In Journal of the Franklin Institute November 2023 360(17):13015-13032
Publikováno v:
In Advances in Space Research 1 September 2023 72(5):1844-1860
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.