Zobrazeno 1 - 10
of 311
pro vyhledávání: '"LIU Yi-Ling"'
Autor:
Imana, Zaida Nur a, b, Tseng, Jen-Chih b, Yang, Jing-Xing b, Liu, Yi-Ling b, Lin, Po-Yen b, c, Huang, Ming-Hsi d, Chen, Linyi c, Luo, Yunping e, f, Wang, Chien-Chia a, Yu, Guann-Yi d, ⁎, Chuang, Tsung-Hsien a, b, ⁎⁎
Publikováno v:
In Biomedicine & Pharmacotherapy December 2024 181
Autor:
Liu, Yi-Ling1,2 (AUTHOR), Lee, Chao-Hsien2,3 (AUTHOR), Wu, Li-Min1,4 (AUTHOR) painting@kmu.edu.tw
Publikováno v:
Scientific Reports. 6/8/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-10. 10p.
Publikováno v:
In Journal of Energy Storage 10 December 2022 56 Part B
Publikováno v:
In Chemical Engineering Journal 1 February 2022 429
Autor:
Ren, Jie, Liu, Yi-Ling
Publikováno v:
In Applied Catalysis B: Environment and Energy January 2022 300
Autor:
Ren, Jie, Liu, Yi-Ling
Publikováno v:
In Fuel 1 January 2022 307
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Huan, Li, Zan, Shen, Zhi-Jun, Luo, Mei-Rong, Liu, Yi-Ling, Wei, Ming-Yue, Wang, Wen-Hua, Qin, Ying-Ying, Gao, Chang-Hao, Li, Ke-Ke, Ding, Qian-Su, Zhang, Shan, Zhang, Xi-Min, Gao, Gui-Feng, Zhu, Xue-Yi, Zheng, Hai-Lei
Publikováno v:
Plant and Soil, 2020 May 01. 450(1/2), 231-254.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48733312
Autor:
Liu Yi-ling, 劉怡伶
96
The purpose of this study was to examine the correlations and the differences among demographic variables, leisure participation and academic performance of junior school students. The subjects in this study were 484 students from Taipei Coun
The purpose of this study was to examine the correlations and the differences among demographic variables, leisure participation and academic performance of junior school students. The subjects in this study were 484 students from Taipei Coun
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/67566670694287141484