Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"LIU Hengkun"'
Publikováno v:
Chengshi guidao jiaotong yanjiu, Vol 27, Iss 7, Pp 318-321 (2024)
Objective To study the influence of air springs on maglev train system as one of the components, and solve the problem of deteriorated suspension performance in maglev train system due to the influence of air springs, the mechanism research and simul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a07564ed5aab4a36afdcd9ed41eab6d8
Publikováno v:
Proceedings of the 5th International Conference on Control Engineering and Artificial Intelligence.
For the maglev control system, when considering the elasticity of the track, the order of the system model is high, the controller design is complex, and the practicability is poor. In order to reduce the complexity of the controller design and enhan
Publikováno v:
2020 IEEE International Conference on Information Technology,Big Data and Artificial Intelligence (ICIBA).
The electro-magnetic suspension system of the maglev train is considered as the wheels, which plays a major role in bearing the weight of vehicle. The paper is concerned chiefly with the study of control system of electro-magnetic suspension system.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1487:012038
In the maglev control system, signal filtering, A/D sampling and communication all bring time-delay to the gap signal, which will affect the performance of the levitation control. In order to analyze this effect, a single-degree-of-freedom maglev sys
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 33rd Chinese Control Conference; 2014, p180-183, 4p
Publikováno v:
2011 International Conference on Electric Information & Control Engineering (ICEICE); 2011, p654-657, 4p
Publikováno v:
2007 IEEE International Conference on Control & Automation; 2007, p1381-1384, 4p