Zobrazeno 1 - 10
of 1 231
pro vyhledávání: '"LITTLE, MARK P."'
This study explores the utilization of Dermatoscopic synthetic data generated through stable diffusion models as a strategy for enhancing the robustness of machine learning model training. Synthetic data generation plays a pivotal role in mitigating
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.05159
For many cancer sites low-dose risks are not known and must be extrapolated from those observed in groups exposed at much higher levels of dose. Measurement error can substantially alter the dose-response shape and hence the extrapolated risk. Recent
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.02215
Autor:
Little, Mark P.1,2 (AUTHOR) mark.little@nih.gov, Boerma, Marjan3 (AUTHOR), Bernier, Marie-Odile4 (AUTHOR), Azizova, Tamara V.5 (AUTHOR), Zablotska, Lydia B.6 (AUTHOR), Einstein, Andrew J.7 (AUTHOR), Hamada, Nobuyuki8 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Public Health. 6/15/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-40. 40p.
Currently, there are 14 ongoing clinical studies on low dose radiotherapy (LDRT) for COVID-19 pneumonia. An underlying assumption is that irradiation of about 1 Gy is effective at ameliorating viral pneumonia. Its rationale, however, relies on early
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.02625
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.