Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"LIS competencies"'
Autor:
Norene Erickson, Lisa Shamchuk
Publikováno v:
Partnership: The Canadian Journal of Library and Information Practice and Research, Vol 18, Iss 1 (2023)
The Canadian Federation of Library Association’s (CFLA-FCAB) Guidelines for the Education of Library Technicians were last updated in 2011 and in need of a reboot. These guidelines have helped to establish a national standard for the education of l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67b286b9c9a2402da54dbe3a1cc76d86
Autor:
Jaya Raju
Publikováno v:
Journal of Education for Library and Information Science
In the context of an evolving digitally-oriented library and/or information science (LIS) discipline and framed by Andrew Abbott’s Chaos of Disciplines theory, this article presents an epistemological overview of evolving competency requirements fo
Autor:
Melissa Fraser-Arnott
Publikováno v:
Partnership: The Canadian Journal of Library and Information Practice and Research, Vol 9, Iss 2 (2014)
Embracing knowledge management (KM), or at least learning how to align one’s work with knowledge management vocabulary and processes within an organization, can prove beneficial to librarians whether they are working inside or outside of a library
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99e1ce4f0e074d6c9ab72d2af9026dfd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weech, Terry
Collaboration between the U.S. and the EU in Educating Librarians.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______341::ed60218b40c55b02b8bdc7ff2e8b63ce
http://hdl.handle.net/1889/1301
http://hdl.handle.net/1889/1301
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.